Huisartsenpraktijk Pennings
Telefoonnummer: 010 - 4 22 51 46
  • Praktijkinformatie
  • Medewerkers
  • Inschrijfformulier NL
  • English Information Huisartsenpraktijk Pennings
  • Registration Form English
  • Spoedgevallen
  • Spreekuur
  • Visite aanvragen
  • Recepten herhalen
  • Verwijsbrief aanvragen
  • Assistente Spreekuur
  • Diabetes / COPD – spreekuur
  • Psycholoog
  • Bij afwezigheid / vakantiedata
  • Avond-,nacht- en weekenddienst
  • Routebeschrijving
  • Gezondheidsinformatie
  • Contactformulier
  • Klachtenregeling
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

klachtenregeling

 INFORMATIE KLACHTENREGELING IN ONZE PRAKTIJK

 

Het kan voorkomen, dat u niet tevreden bent over de manier waarop u door de huisarts of assistente bent behandeld.

Wij verzoeken u dit ons persoonlijk te laten weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

U als patient staat bij ons voorop, voor u en om u zorgen is onze zorg.

De zorgverleners van onze huisartsenpraktijk doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gelukkig verloopt het contact tussen patiënt en zorgverlener meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u als patiënt ontevreden bent over het handelen van de zorgverleners in onze huisartsenpraktijk. U kunt hier op verschillende manieren iets mee doen.

  1. In het algemeen kunt u de klacht het beste eerst met onze huisarts bespreken, hoe moeilijk dat voor u misschien ook is. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen.
    Bij voorkeur horen wij bij het maken van een afspraak dat u een klacht wilt bespreken, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen voor het gesprek.
  2. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via het klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u afhalen bij de praktijk. De klacht wordt dan door de huisartsenpraktijk zelf behandeld.
  3. Als de uitkomsten van het gesprek met de huisarts of de klachtenbehandeling door de huisartsenpraktijk zelf niet naar uw tevredenheid verlopen, dan kunt u een klacht indienen via Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg, SKGE. De klacht wordt dan door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. Hoe u een klacht bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris kunt indienen, leest u op de website https://www.skge.nl/patienten .
  • Praktijkinformatie
  • Medewerkers
  • Inschrijfformulier NL
  • English Information Huisartsenpraktijk Pennings
  • Registration Form English
  • Spoedgevallen
  • Spreekuur
  • Visite aanvragen
  • Recepten herhalen
  • Verwijsbrief aanvragen
  • Assistente Spreekuur
  • Diabetes / COPD – spreekuur
  • Psycholoog
  • Bij afwezigheid / vakantiedata
  • Avond-,nacht- en weekenddienst
  • Routebeschrijving
  • Gezondheidsinformatie
  • Contactformulier
  • Klachtenregeling
© 2025 Huisartsenpraktijk Pennings -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Geneeskundige verklaring
  • Beheer